Kovács Virág (2023) Luxus divatmárkák marketingaktivitása Magyarországon. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
KOVÁCSVIRÁG.YLU9Y5.-záródolgozat..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (664kB) |
|
PDF
Kovács Virág.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (215kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom főfókusza egy Magyarországon nyíló luxusmárka (Falconeri) új üzletének marketingstratégiájánakfelépítése, amit azért is tartottam fontosnak, hiszen itthon ez még egy kevésbéismert márka, jelenleg csak két üzlet van, Budapesten. A második üzlet nyitásakorszemélyesen részt vehettem én is, és ebből a következtetéseket levonva, kiépítekegy olyan stratégiát, amely elemzi, hogy milyen lépései, eszközei vannak amarketingnek, amely hozzájárul egy új üzlet nyitása esetén a vásárlásokszámának növekedéséhez. Természetesen mindez más-más márkáknak is hasznos lehetegyaránt. Először isszakirodalmi példákon keresztül fogom bemutatni, hogy mi is az a márka,összevetem a luxus divatot a fast-fashionnel, hogy megértsük mi is valójában ajelentős különbség köztük, hogy mitől tekinthető egy márka luxuscikknek. Majdáttérve a marketing részre, kifejtem az általános marketingstratégiákat ésáttérek arra, hogy ez miben különbözik, ha luxus márkáról van szó. Ezután aválasztott kutatási módszertanomat fogom bemutatni, annak korlátaival együtt,majd részletezem dolgozatom fő pontját, a személyre szabott marketingstratégiakiépítését. Végül pedig levonom a következtetéseket és összegzem a megszerzettinformációkat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | divat, luxus, marketing, marketingstratégiák, márka |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:22 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |