Bartalis Bernadett (2023) Pizza Forte marketingstratégiája és a fogyasztók szemlélete. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
ZÁRÓDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bírálati lap_Bartalis Bernadett TM85X5.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (250kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat témája a Pizza Forte marketingstratégiáját és a fogyasztók szemlélete. A dolgozatom fő célja ezek részletesebb ismertetése és a hipotéziseim beigazolása vagy cáfolása. A kutatásomhoz külső és belső elemzést használtam illetve primer kutatást. A kutatásomnak nem volt megszabott célcsoportja hiszen a pizza fogyasztása nemtől és kortól független. A kérdőívet olyan személyek töltötték ki akik fogyasztottak már a. Pizza Forte termékei közül így tapasztalatra épül a véleményük. A dolgozatom végén arra az eredményre jutottam, hogy a Pizza Forte eredményes abban amit csinál és a javaslataimat megfogadva még eredményesebbé válhat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói szokások, franchise, vállalati marketing stratégiák, vállalkozás marketingstratégiája, versenytársak elemzése |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:22 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |