Szolgáltatásmarketing, személyes eladás hatékonysága napjainkban

Hayden Kristóf (2023) Szolgáltatásmarketing, személyes eladás hatékonysága napjainkban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Hayden_Kristóf_EQW0VE.pdf] PDF
Hayden_Kristóf_EQW0VE.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (993kB)
[thumbnail of Bírálat_belső_FOSZK_Hayden Kristóf.pdf] PDF
Bírálat_belső_FOSZK_Hayden Kristóf.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (222kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Záródolgozatom témája a szolgáltatásmarketing, azon belül pedig a személyes értékesítés, illetve annak létjogosultsága a mai üzleti világban. Milyen cégek használják ezt és miért? Milyen előnyei vannak más promóciós eszközökkel szemben? A szolgáltatás jellégéből adódóan vizsgálom a marketing specifikumokat (HIPI elv), valamint kitérek a 7P tényezőkre. Dolgozatomban legfőként azt fogom kutatni, hogy a személyes értékesítés milyen előnyöket kínál a vállalkozások számára napjainkban, és hogy hogyan tudjuk ezt hatékonyan ötvözni a digitális marketing eszközeivel. A célom, hogy a szolgáltatásmarketing alaposabb megértésével és a digitális eszközök helyes használatával elősegítsem a vállalkozások hatékonyabb értékesítési folyamatát. Kutatási kérdésköreimet alátámasztani egyrészt a szakmai gyakorlat során szerzett tapasztalatok - amelyet a Media Markt áruházában Sony televíziók értékesítésével szereztem -illetve az elméleti megközelítések összevetésével, mind ezek mellett statisztikai adatok értékelésével kívánom megválaszolni. . A megállapításokat és következtetéseket követően, a záródolgozat végén javaslattételre is sor kerül, mely a digitális marketing és a szolgáltatásmarketing együttes kihasználását hivatott elősegíteni.<br></p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Miskolczi Tibor András
Belső
Mesteroktató; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, direkt marketing, eladás - értékesítés, személyre szabott szolgáltatás(ok), szolgáltatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:22
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet