Hayden Kristóf (2023) Szolgáltatásmarketing, személyes eladás hatékonysága napjainkban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Hayden_Kristóf_EQW0VE.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (993kB) |
|
PDF
Bírálat_belső_FOSZK_Hayden Kristóf.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (222kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatomtémája a szolgáltatásmarketing, azon belül pedig a személyes értékesítés,illetve annak létjogosultsága a mai üzleti világban. Milyen cégek használjákezt és miért? Milyen előnyei vannak más promóciós eszközökkel szemben? A szolgáltatás jellégéből adódóan vizsgálom a marketing specifikumokat(HIPI elv), valamint kitérek a 7P tényezőkre. Dolgozatomban legfőként azt fogomkutatni, hogy a személyes értékesítés milyen előnyöket kínál a vállalkozásokszámára napjainkban, és hogy hogyan tudjuk ezt hatékonyan ötvözni a digitálismarketing eszközeivel. A célom, hogy a szolgáltatásmarketing alaposabbmegértésével és a digitális eszközök helyes használatával elősegítsem avállalkozások hatékonyabb értékesítési folyamatát. Kutatási kérdésköreimet alátámasztani egyrészt a szakmai gyakorlat soránszerzett tapasztalatok - amelyet a Media Markt áruházában Sony televíziókértékesítésével szereztem -illetve az elméleti megközelítések összevetésével, mindezek mellett statisztikai adatok értékelésével kívánom megválaszolni. . A megállapításokat és következtetéseket követően, a záródolgozat végénjavaslattételre is sor kerül, mely a digitális marketing és aszolgáltatásmarketing együttes kihasználását hivatott elősegíteni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, direkt marketing, eladás - értékesítés, személyre szabott szolgáltatás(ok), szolgáltatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:22 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |