Varga Zsuzsanna (2023) Egy kereskedelmi hagyomány átalakulása- A nyomtatott reklámhordozók jövője- Trendek és kihívások az XXXLutz-nál. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Varga Zsuzsanna_Diplomadolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Április 19.. Download (1MB) |
|
PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról_bizalmas_Varga Zsuzsanna.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (332kB) |
|
PDF
Varga Zsuzsanna Diplomadolgozat külső konzulensi értékelés 2023.06.02..pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (46kB) |
|
PDF
Varga Zsuzsanna.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (222kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>A kiskereskedelmi cégek, bútor és barkács üzletek, szupermarketek és sokan mások évtizedek óta használnak papír prospektusokat, szórólapokat azzal a céllal, hogy a vásárlókat informálják a legfrissebb ajánlatokról, akciókról. Azonban a világban zajló folyamatos változások és a fogyasztói igények változása következtében egyre több cég dönt úgy különböző okokból, hogy megszünteti papír alapú prospektusai terjesztését. Ezzel egy nagyon régi kereskedelmi reklámozási hagyomány átalakulásának lehetünk szemtanúi. </p> <p>Diplomadolgozatom témáját, ennek a régi kereskedelmi hagyománynak a vizsgálata, bemutatása és átalakulása adja, valamint az XXXLutz marketingkommunikációja, a prospektusok szerepe, és az online térbe való implementálásának kihívásai és lehetőségei. A dolgozatban bemutatásra kerül, hogy egy multinacionális cég marketingstratégiájában milyen szerepet játszik az akciós újság és mi volt az átállás fő indoka.</p> <p>Primer kutatásom középpontjában az online prospektusok állnak. A kutatás alapját online kérdőíves megkérdezés adta. A kérdések fő irányvonalai voltak például, hogy a megkérdezetteknek mi a véleménye a papír alapú akciós újságokról és azok mennyiségéről. Érezhető-e már a változás? Inkább negatív vagy pozitív? Melyek azok az elemek, amelyek figyelemfelkeltően hatnak és melyek azok, amelyek már zavaróak egy online akciós újságban. Mitől válhat érdekesebbé egy online prospektus, mint a papír alapú?</p> <p>A dolgozat az eredmények összegzésével és a hipotézisek értékelésével zárul.</p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, 7P modell, akciós újság, kereskedelmi hagyomány, marketingtevékenység, márkastratégiák, online akciós újság, reklámtevékenység |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:22 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |