Egy kereskedelmi hagyomány átalakulása- A nyomtatott reklámhordozók jövője- Trendek és kihívások az XXXLutz-nál

Varga Zsuzsanna (2023) Egy kereskedelmi hagyomány átalakulása- A nyomtatott reklámhordozók jövője- Trendek és kihívások az XXXLutz-nál. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Varga Zsuzsanna_Diplomadolgozat.pdf] PDF
Varga Zsuzsanna_Diplomadolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Április 19..

Download (1MB)
[thumbnail of Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról_bizalmas_Varga Zsuzsanna.pdf] PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról_bizalmas_Varga Zsuzsanna.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (332kB)
[thumbnail of Varga Zsuzsanna Diplomadolgozat külső konzulensi értékelés 2023.06.02..pdf] PDF
Varga Zsuzsanna Diplomadolgozat külső konzulensi értékelés 2023.06.02..pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (46kB)
[thumbnail of Varga Zsuzsanna.pdf] PDF
Varga Zsuzsanna.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (222kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>A kiskereskedelmi cégek, bútor és barkács üzletek, szupermarketek és sokan mások évtizedek óta használnak papír prospektusokat, szórólapokat azzal a céllal, hogy a vásárlókat informálják a legfrissebb ajánlatokról, akciókról. Azonban a világban zajló folyamatos változások és a fogyasztói igények változása következtében egyre több cég dönt úgy különböző okokból, hogy megszünteti papír alapú prospektusai terjesztését. Ezzel egy nagyon régi kereskedelmi reklámozási hagyomány átalakulásának lehetünk szemtanúi. </p> <p>Diplomadolgozatom témáját, ennek a régi kereskedelmi hagyománynak a vizsgálata, bemutatása és átalakulása adja, valamint az XXXLutz marketingkommunikációja, a prospektusok szerepe, és az online térbe való implementálásának kihívásai és lehetőségei. A dolgozatban bemutatásra kerül, hogy egy multinacionális cég marketingstratégiájában milyen szerepet játszik az akciós újság és mi volt az átállás fő indoka.</p> <p>Primer kutatásom középpontjában az online prospektusok állnak. A kutatás alapját online kérdőíves megkérdezés adta. A kérdések fő irányvonalai voltak például, hogy a megkérdezetteknek mi a véleménye a papír alapú akciós újságokról és azok mennyiségéről. Érezhető-e már a változás? Inkább negatív vagy pozitív? Melyek azok az elemek, amelyek figyelemfelkeltően hatnak és melyek azok, amelyek már zavaróak egy online akciós újságban. Mitől válhat érdekesebbé egy online prospektus, mint a papír alapú?</p> <p>A dolgozat az eredmények összegzésével és a hipotézisek értékelésével zárul.</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Darabos Andrea
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Máté Zoltán
Belső
főiskolai tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, 7P modell, akciós újság, kereskedelmi hagyomány, marketingtevékenység, márkastratégiák, online akciós újság, reklámtevékenység
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:22
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet