Egy kereskedelmi hagyomány átalakulása- A nyomtatott reklámhordozók jövője- Trendek és kihívások az XXXLutz-nál

Varga Zsuzsanna (2023) Egy kereskedelmi hagyomány átalakulása- A nyomtatott reklámhordozók jövője- Trendek és kihívások az XXXLutz-nál. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Varga Zsuzsanna_Diplomadolgozat.pdf] PDF
Varga Zsuzsanna_Diplomadolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Április 19..

Download (1MB)
[thumbnail of Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról_bizalmas_Varga Zsuzsanna.pdf] PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról_bizalmas_Varga Zsuzsanna.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (332kB)
[thumbnail of Varga Zsuzsanna Diplomadolgozat külső konzulensi értékelés 2023.06.02..pdf] PDF
Varga Zsuzsanna Diplomadolgozat külső konzulensi értékelés 2023.06.02..pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (46kB)
[thumbnail of Varga Zsuzsanna.pdf] PDF
Varga Zsuzsanna.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (222kB)

Absztrakt (kivonat)

Akiskereskedelmi cégek, bútor és barkács üzletek, szupermarketek és sokan másokévtizedek óta használnak papír prospektusokat, szórólapokat azzal a céllal,hogy a vásárlókat informálják a legfrissebb ajánlatokról, akciókról. Azonban avilágban zajló folyamatos változások és a fogyasztói igények változásakövetkeztében egyre több cég dönt úgy különböző okokból, hogy megszünteti papíralapú prospektusai terjesztését. Ezzel egy nagyon régi kereskedelmi reklámozásihagyomány átalakulásának lehetünk szemtanúi. Diplomadolgozatomtémáját, ennek a régi kereskedelmi hagyománynak a vizsgálata, bemutatása ésátalakulása adja, valamint az XXXLutz marketingkommunikációja, a prospektusokszerepe, és az online térbe való implementálásának kihívásai és lehetőségei. Adolgozatban bemutatásra kerül, hogy egy multinacionális cég marketingstratégiájábanmilyen szerepet játszik az akciós újság és mi volt az átállás fő indoka.Primerkutatásom középpontjában az online prospektusok állnak. A kutatás alapjátonline kérdőíves megkérdezés adta. A kérdések fő irányvonalai voltak például,hogy a megkérdezetteknek mi a véleménye a papír alapú akciós újságokról és azokmennyiségéről. Érezhető-e már a változás? Inkább negatív vagy pozitív? Melyek azokaz elemek, amelyek figyelemfelkeltően hatnak és melyek azok, amelyek márzavaróak egy online akciós újságban. Mitől válhat érdekesebbé egy onlineprospektus, mint a papír alapú?Adolgozat az eredmények összegzésével és a hipotézisek értékelésével zárul.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, 7P modell, akciós újság, kereskedelmi hagyomány, marketingtevékenység, márkastratégiák, online akciós újság, reklámtevékenység
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:22
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet