Varga Zsuzsanna (2023) Egy kereskedelmi hagyomány átalakulása- A nyomtatott reklámhordozók jövője- Trendek és kihívások az XXXLutz-nál. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Varga Zsuzsanna_Diplomadolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Április 19.. Download (1MB) |
|
PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról_bizalmas_Varga Zsuzsanna.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (332kB) |
|
PDF
Varga Zsuzsanna Diplomadolgozat külső konzulensi értékelés 2023.06.02..pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (46kB) |
|
PDF
Varga Zsuzsanna.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (222kB) |
Absztrakt (kivonat)
Akiskereskedelmi cégek, bútor és barkács üzletek, szupermarketek és sokan másokévtizedek óta használnak papír prospektusokat, szórólapokat azzal a céllal,hogy a vásárlókat informálják a legfrissebb ajánlatokról, akciókról. Azonban avilágban zajló folyamatos változások és a fogyasztói igények változásakövetkeztében egyre több cég dönt úgy különböző okokból, hogy megszünteti papíralapú prospektusai terjesztését. Ezzel egy nagyon régi kereskedelmi reklámozásihagyomány átalakulásának lehetünk szemtanúi. Diplomadolgozatomtémáját, ennek a régi kereskedelmi hagyománynak a vizsgálata, bemutatása ésátalakulása adja, valamint az XXXLutz marketingkommunikációja, a prospektusokszerepe, és az online térbe való implementálásának kihívásai és lehetőségei. Adolgozatban bemutatásra kerül, hogy egy multinacionális cég marketingstratégiájábanmilyen szerepet játszik az akciós újság és mi volt az átállás fő indoka.Primerkutatásom középpontjában az online prospektusok állnak. A kutatás alapjátonline kérdőíves megkérdezés adta. A kérdések fő irányvonalai voltak például,hogy a megkérdezetteknek mi a véleménye a papír alapú akciós újságokról és azokmennyiségéről. Érezhető-e már a változás? Inkább negatív vagy pozitív? Melyek azokaz elemek, amelyek figyelemfelkeltően hatnak és melyek azok, amelyek márzavaróak egy online akciós újságban. Mitől válhat érdekesebbé egy onlineprospektus, mint a papír alapú?Adolgozat az eredmények összegzésével és a hipotézisek értékelésével zárul.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, 7P modell, akciós újság, kereskedelmi hagyomány, marketingtevékenység, márkastratégiák, online akciós újság, reklámtevékenység |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:22 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |