Baranyák Tamás (2023) A Spotify térnyerése a freemium üzleti modell és a Spotify Wrapped közösségi média kampány segítségével. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
Előnézet |
PDF
Baranyák Tamás_KKK.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
2092_001.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (64kB) |
|
PDF
Baranyák Tamás.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (224kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatomban a Spotify-al, mint streaming szolgáltatás foglalkozom, valamint a piacvezetői pozíciójukkal, versenytársaikkal és a streaming szolgáltatások elsöprő sikerével. Érintem még a Spotify Wrapped közösségi média kampányt, amely elindulása óta az egyik legnagyobb marketing-kampány minden évben. Primer kutatásként a magyar felhasználók zenehallgatási preferenciáit mértem fel. Kutatásom fő pontjaként arra kerestem a választ, hogy fenntartható-e ez a fajta üzleti modell, hiszen a vállalat az alapítás óta nem termelt profitot.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | közösségi média, marketing-kampány, reklámkampányok, Spotify, streaming |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:22 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:22 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/47160 |
Actions (login required)
Tétel nézet |