Vigh Zsófia (2023) Dél-korea nemzeti kultúrájának befolyása a marketingkommunikációra, valamint a BTS-el való kollaboráció hatása. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Vigh Zsófia - Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (978kB) |
|
PDF
Bírálati lap VZs.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (420kB) |
|
PDF
Bírálat_belső_Vigh Zsófia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (224kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dél-Korea gazdasági és kulturális növekedése a világegyik legsikeresebb története az utóbbi időszakban, amely egyre nagyobbfigyelmet von magára. Az ország nemzeti kultúrája is egyre inkább elismeréstnyer. Dél-Korea kultúrájának sajátosságai, mint például a tisztelet, aszemélyes kapcsolatok jelentősége, a csoportorientáció és az innováció irántielkötelezettség, mind fontos tényezők lehetnek a sikeres marketingkommunikációkialakításában. Az elmúlt évtizedekben jelentős gazdasági és kulturálisfejlődésen ment keresztül, és a világ egyre inkább figyelmet fordít az országinnovatív és dinamikus jellegére.Szakdolgozatomban feltárom, hogy miként is hatnak ezeka kulturális jellemvonások a marketingre, valamint, hogy milyen hatásai vannaka magyar fogyasztókra. Továbbá elemzem, hogyan befolyásolják amarketingkommunikációs stratégiákat, és bemutatom, hogy miként lehet ezeket azelemeket hatékonyan alkalmazni a célcsoportok elérésében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | BTS, Dél-Korea, kollaboráció, kultúra, marketingkommunikáció, Samsung |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:22 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |