Dél-korea nemzeti kultúrájának befolyása a marketingkommunikációra, valamint a BTS-el való kollaboráció hatása

Vigh Zsófia (2023) Dél-korea nemzeti kultúrájának befolyása a marketingkommunikációra, valamint a BTS-el való kollaboráció hatása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Vigh Zsófia - Szakdolgozat.pdf] PDF
Vigh Zsófia - Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (978kB)
[thumbnail of Bírálati lap VZs.pdf] PDF
Bírálati lap VZs.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (420kB)
[thumbnail of Bírálat_belső_Vigh Zsófia.pdf] PDF
Bírálat_belső_Vigh Zsófia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (224kB)

Absztrakt (kivonat)

Dél-Korea gazdasági és kulturális növekedése a világegyik legsikeresebb története az utóbbi időszakban, amely egyre nagyobbfigyelmet von magára. Az ország nemzeti kultúrája is egyre inkább elismeréstnyer. Dél-Korea kultúrájának sajátosságai, mint például a tisztelet, aszemélyes kapcsolatok jelentősége, a csoportorientáció és az innováció irántielkötelezettség, mind fontos tényezők lehetnek a sikeres marketingkommunikációkialakításában. Az elmúlt évtizedekben jelentős gazdasági és kulturálisfejlődésen ment keresztül, és a világ egyre inkább figyelmet fordít az országinnovatív és dinamikus jellegére.Szakdolgozatomban feltárom, hogy miként is hatnak ezeka kulturális jellemvonások a marketingre, valamint, hogy milyen hatásai vannaka magyar fogyasztókra. Továbbá elemzem, hogyan befolyásolják amarketingkommunikációs stratégiákat, és bemutatom, hogy miként lehet ezeket azelemeket hatékonyan alkalmazni a célcsoportok elérésében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Gajzágó Éva Judit
Külső
főiskolai docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK
NEM RÉSZLETEZETT
Miskolczi Tibor András
Belső
Mesteroktató; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: BTS, Dél-Korea, kollaboráció, kultúra, marketingkommunikáció, Samsung
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:22
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet