Pataki Lőrinc Péter (2023) Kommunikáció az alkoholos termékek piacán, tekintettel az alkoholfogyasztást szigorító rendelkezések várható bevezetésére. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Pataki Lőrinc 23.04.30. Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Pataki Lőrinc Péter.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (441kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"><b>Az alkoholos italok társadalmi megítélése és szabályozása az évtizedek során sok változáson ment keresztül. Bár az alkohol kulturális szerepe és elfogadottsága sok országban továbbra is magas, az egészségügyi kockázatok és a baleseti kockázatok miatt az alkoholfogyasztás szabályozása szigorodott. Az egészségre gyakorolt hatások miatt az alkoholfogyasztás szabályozása eltérő országonként. Az alkoholos italok fogyasztásával kapcsolatos szigorúbb szabályozások a káros egészségügyi hatások csökkentésére irányulnak, azonban a túlzottan szigorú korlátozások az alkoholipar és a fogyasztók közötti feszültséget okozhatnak, illetve olyan nem várt következményekkel járhat ami sokkal negatívabb hatással lehet a társadalomra. A korlátozások mellett az alkoholipar kommunikációs stratégiái is változtak, és a társadalmi felelősségvállalás fontossága növekedett. Az alkoholpiac kommunikációja és a mérsékelt alkoholfogyasztás fontossága egyre inkább felhívják a figyelmet a kiegyensúlyozott életmód fontosságára</b><br></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | alkoholos italok, alkoholpiac, ábrák, marketingkommunikáció, társadalmi felelősség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:22 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |