Pataki Lőrinc Péter (2023) Kommunikáció az alkoholos termékek piacán, tekintettel az alkoholfogyasztást szigorító rendelkezések várható bevezetésére. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Pataki Lőrinc 23.04.30. Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Pataki Lőrinc Péter.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (441kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az alkoholos italok társadalmi megítélése és szabályozása az évtizedek során sok változáson ment keresztül. Bár az alkohol kulturális szerepe és elfogadottsága sok országban továbbra is magas, az egészségügyi kockázatok és a baleseti kockázatok miatt az alkoholfogyasztás szabályozása szigorodott.Azegészségre gyakorolt hatások miatt az alkoholfogyasztás szabályozása eltérőországonként. Az alkoholos italok fogyasztásával kapcsolatos szigorúbbszabályozások a káros egészségügyi hatások csökkentésére irányulnak, azonban atúlzottan szigorú korlátozások az alkoholipar és a fogyasztók közöttifeszültséget okozhatnak, illetve olyan nem vártkövetkezményekkel járhat ami sokkal negatívabb hatással lehet atársadalomra. A korlátozások mellett azalkoholipar kommunikációs stratégiái is változtak, és a társadalmifelelősségvállalás fontossága növekedett. Az alkoholpiac kommunikációja és amérsékelt alkoholfogyasztás fontossága egyre inkább felhívják a figyelmet akiegyensúlyozott életmód fontosságára
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | alkoholos italok, alkoholpiac, ábrák, marketingkommunikáció, társadalmi felelősség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:22 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |