Vidor Zsófia (2023) Fiatalok kávéfogyasztási szokásai és tapasztalatai a Starbucks hálózat üzleteiben. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
VIDOR ZSÓFIA ZÁRÓDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (828kB) |
|
PDF
Vidor Zsófia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p></p><p>Egyre több Starbucks üzlet nyit Magyarországon és Budapesten belül is. Az üzleteknek eltérő elhelyezkedéseik alapján azt tapasztalatam, hogy eltérő a vendégek fogyasztási magatartása is, de vajon mi teszi egységessé a Starbucks élményt, mi a forrása annak, hogy azonos marketingkommunikációja van a vállalatnak és mégis eltérő a fogyasztás üzletenként? A kérdés megválaszolására feltáró kutatást készítettem, kvantitatív kutatás segítségével, hogy pontosabb képet kapjunk arról, hogy melyik Starbucks üzleteket látogatják a legtöbben és milyen italokat fogyasztanak legnagyobb mennyiségben. </p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Fiatalok kávéfogyasztása, fogyasztói magatartás, kávézók, Starbucks, Starbucks üzletek |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:21 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |