Fiatalok kávéfogyasztási szokásai és tapasztalatai a Starbucks hálózat üzleteiben

Vidor Zsófia (2023) Fiatalok kávéfogyasztási szokásai és tapasztalatai a Starbucks hálózat üzleteiben. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of VIDOR ZSÓFIA ZÁRÓDOLGOZAT.pdf] PDF
VIDOR ZSÓFIA ZÁRÓDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (828kB)
[thumbnail of Vidor Zsófia.pdf] PDF
Vidor Zsófia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (223kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p></p><p>Egyre több Starbucks üzlet nyit Magyarországon és Budapesten belül is. Az üzleteknek eltérő elhelyezkedéseik alapján azt tapasztalatam, hogy eltérő a vendégek fogyasztási magatartása is, de vajon mi teszi egységessé a Starbucks élményt, mi a forrása annak, hogy azonos marketingkommunikációja van a vállalatnak és mégis eltérő a fogyasztás üzletenként? A kérdés megválaszolására feltáró kutatást készítettem, kvantitatív kutatás segítségével, hogy pontosabb képet kapjunk arról, hogy melyik Starbucks üzleteket látogatják a legtöbben és milyen italokat fogyasztanak legnagyobb mennyiségben. </p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Oravecz Titanilla Éva
Belső
Adj.dr-i fok; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Fiatalok kávéfogyasztása, fogyasztói magatartás, kávézók, Starbucks, Starbucks üzletek
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:21
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet