Fiatalok kávéfogyasztási szokásai és tapasztalatai a Starbucks hálózat üzleteiben

Vidor Zsófia (2023) Fiatalok kávéfogyasztási szokásai és tapasztalatai a Starbucks hálózat üzleteiben. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of VIDOR ZSÓFIA ZÁRÓDOLGOZAT.pdf] PDF
VIDOR ZSÓFIA ZÁRÓDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (828kB)
[thumbnail of Vidor Zsófia.pdf] PDF
Vidor Zsófia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (223kB)

Absztrakt (kivonat)

Egyre több Starbucks üzlet nyit Magyarországonés Budapesten belül is. Az üzleteknek eltérő elhelyezkedéseik alapján azttapasztalatam, hogy eltérő a vendégek fogyasztási magatartása is, de vajon miteszi egységessé a Starbucks élményt, mi a forrása annak, hogy azonosmarketingkommunikációja van a vállalatnak és mégis eltérő a fogyasztás üzletenként?A kérdés megválaszolására feltáró kutatást készítettem, kvantitatív kutatássegítségével, hogy pontosabb képet kapjunk arról, hogy melyik Starbucks üzleteketlátogatják a legtöbben és milyen italokat fogyasztanak legnagyobb mennyiségben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Fiatalok kávéfogyasztása, fogyasztói magatartás, kávézók, Starbucks, Starbucks üzletek
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:21
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet