Vidor Zsófia (2023) Fiatalok kávéfogyasztási szokásai és tapasztalatai a Starbucks hálózat üzleteiben. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
VIDOR ZSÓFIA ZÁRÓDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (828kB) |
|
PDF
Vidor Zsófia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
Absztrakt (kivonat)
Egyre több Starbucks üzlet nyit Magyarországonés Budapesten belül is. Az üzleteknek eltérő elhelyezkedéseik alapján azttapasztalatam, hogy eltérő a vendégek fogyasztási magatartása is, de vajon miteszi egységessé a Starbucks élményt, mi a forrása annak, hogy azonosmarketingkommunikációja van a vállalatnak és mégis eltérő a fogyasztás üzletenként?A kérdés megválaszolására feltáró kutatást készítettem, kvantitatív kutatássegítségével, hogy pontosabb képet kapjunk arról, hogy melyik Starbucks üzleteketlátogatják a legtöbben és milyen italokat fogyasztanak legnagyobb mennyiségben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Fiatalok kávéfogyasztása, fogyasztói magatartás, kávézók, Starbucks, Starbucks üzletek |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:21 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |