A marketing kommunikáció sajátosságai a különböző értékesítési kapcsolatokban

Králik Virág (2023) A marketing kommunikáció sajátosságai a különböző értékesítési kapcsolatokban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat 2023-Králik Virág.pdf] PDF
Záródolgozat 2023-Králik Virág.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Május 05..

Download (2MB)
[thumbnail of Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról_KrálikVirág.pdf] PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról_KrálikVirág.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (254kB)
[thumbnail of Bírálat_belső_FOSZK_Králik Virág.pdf] PDF
Bírálat_belső_FOSZK_Králik Virág.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (224kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom témájának a marketing kommunikáció sajátosságainak vizsgálatát választottam a különböző értékesítési kapcsolatok tekintetében. Téma választásomat a szakmai gyakorlati tevékenységem vezérelte. Munkahelyemen, a Robert Bosch Kft.-nél van lehetőségem megszerezni a gyakorlati tapasztalatom, a Power Tools osztályon, mint sales-operation gyakornok. Ennek kapcsán a dolgozatom témaköre az értékesítési kapcsolatok vizsgálata.A Robert Bosch Kft. multinacionális vállalat, ami jelenleges is dinamikusan fejlődik, fogyasztói leginkább a vállalkozások, nagyáruházak és szakkereskedők, de ezzel szemben közvetlenül nem értékesít a végső fogyasztóknak, évről évre egyre nagyobb bevételre szert téve, ezért a téma aktualitására való tekintettel döntöttem a különböző fogyasztói kapcsolatok marketing kommunikációjának elemzése mellett.A Robert Bosch Kft. már lassan egy éve vált állandó munkahelyemmé így, már közel áll a szívemhez a jó munkahelyi közeg és a színes munkahelyi programok miatt. Amikor munkahelyet kerestem fontosnak tartottam, hogy tanulmányaimhoz kapcsolódjon így belelátva ebbe a témába, és szakmába. A részlegemen nagyon sok munkavállaló segíti a folyamatok gördülékenységét, állandó és gyakornoki pozícióban is.Záródolgozatomban megvizsgálom a Power Tools osztály egyik újonnan megjelenő termék családján keresztül a B2B és B2C szektorokon belül milyen, marketing eszközöket használnak, milyen módon érik el a fogyasztókat, illetve milyen egyedi sajátosságok jellemzőek az egyes szektorokra.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: B2B, B2C, marketingkommunikáció, Offline marketing, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:21
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet