Králik Virág (2023) A marketing kommunikáció sajátosságai a különböző értékesítési kapcsolatokban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat 2023-Králik Virág.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Május 05.. Download (2MB) |
|
PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról_KrálikVirág.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (254kB) |
|
PDF
Bírálat_belső_FOSZK_Králik Virág.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (224kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom témájának a marketing kommunikáció sajátosságainak vizsgálatát választottam a különböző értékesítési kapcsolatok tekintetében. Téma választásomat a szakmai gyakorlati tevékenységem vezérelte. Munkahelyemen, a Robert Bosch Kft.-nél van lehetőségem megszerezni a gyakorlati tapasztalatom, a Power Tools osztályon, mint sales-operation gyakornok. Ennek kapcsán a dolgozatom témaköre az értékesítési kapcsolatok vizsgálata.A Robert Bosch Kft. multinacionális vállalat, ami jelenleges is dinamikusan fejlődik, fogyasztói leginkább a vállalkozások, nagyáruházak és szakkereskedők, de ezzel szemben közvetlenül nem értékesít a végső fogyasztóknak, évről évre egyre nagyobb bevételre szert téve, ezért a téma aktualitására való tekintettel döntöttem a különböző fogyasztói kapcsolatok marketing kommunikációjának elemzése mellett.A Robert Bosch Kft. már lassan egy éve vált állandó munkahelyemmé így, már közel áll a szívemhez a jó munkahelyi közeg és a színes munkahelyi programok miatt. Amikor munkahelyet kerestem fontosnak tartottam, hogy tanulmányaimhoz kapcsolódjon így belelátva ebbe a témába, és szakmába. A részlegemen nagyon sok munkavállaló segíti a folyamatok gördülékenységét, állandó és gyakornoki pozícióban is.Záródolgozatomban megvizsgálom a Power Tools osztály egyik újonnan megjelenő termék családján keresztül a B2B és B2C szektorokon belül milyen, marketing eszközöket használnak, milyen módon érik el a fogyasztókat, illetve milyen egyedi sajátosságok jellemzőek az egyes szektorokra.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | B2B, B2C, marketingkommunikáció, Offline marketing, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:21 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |