Hodován Kíra (2023) Az in-store marketing bemutatása egy fast fashion vállalaton keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat_2023_Hodován Kíra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Hodován Kíra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (215kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Záródolgozatom témájának az in-store marketing eszközök bemutatását választottam. Témaválasztásomat a szakmai gyakorlati helyem ihlette meg. Munkahelyemen, az ITX Magyarország Kft.-nél, azon belül is az egyik ZARA üzletben volt lehetőségem megszerezni gyakorlati tapasztalataim, Visual Commercial Potential pozícióban. Ennek hatására választottam az in-store marketing témakört, hiszen a munkám során nap mint nap találkozok ezekkel az eladásösztönző módszerekkel.</p> <p>Témaválasztásomat nagyban befolyásolta, a divat, illetve a ruhák iránti szeretetem. A ZARA, a világ egyik leginnovatívabban fejlődő és egyben legnagyobb ruházati vállalata, mely a spanyol Inditex Group közé tartozik. A divattal egyre többet kezdtem el foglalkozni, ezért is tartottam fontosnak, hogy egy olyan helyen szerezzek szakmai tapasztalatot, ahol a mai divatra és arculatra kiemelt figyelmet szentelnek.</p> <p>Dolgozatomban az eladáshelyi vagy másnéven in-store marketing, a merchandising, POS, POP, ATL, BTL fogalmai hangzanak el. Ezeket a meghatározásokat alapul véve vizsgálom meg, hogy egy fast fashion vállalaton belül hogyan valósulnak meg ezek az in-store kommunikációs, és eladásösztönző eszközök.</p> <p>A szakirodalmi áttekintés után, az Inditex vállalatot mutatom be, első körben a vállalat alapítójának ismertetésével kezdeném, aki a világ leggazdagabb embereként van jelenleg is a köztudatban, majd kitérek a vállalat sikereire, bevezetett márkáira. A következőkben a ZARA márkát ismertetem, ahol szó lesz a kialakulásáról, weboldalról, és a három részleg bemutatásáról is egyaránt.</p> <p>A negyedik fejezetben ismertetem a visual merchandising fogalmát, és a saját tapasztalataim alapján a szakirodalmamra hivatkozva mutatom be, hogy a ZARA üzletén belül hogyan és miképpen valósulnak meg az in-store marketing kommunikációs eszközök az eladótérben.</p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | ATL, BTL, eladás - értékesítés, eladásösztönzés, fast fashion, in-store marketing, Visual Merchandising |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:21 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |