Az in-store marketing bemutatása egy fast fashion vállalaton keresztül

Hodován Kíra (2023) Az in-store marketing bemutatása egy fast fashion vállalaton keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat_2023_Hodován Kíra.pdf] PDF
Záródolgozat_2023_Hodován Kíra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Hodován Kíra.pdf] PDF
Hodován Kíra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (215kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Záródolgozatom témájának az in-store marketing eszközök bemutatását választottam. Témaválasztásomat a szakmai gyakorlati helyem ihlette meg. Munkahelyemen, az ITX Magyarország Kft.-nél, azon belül is az egyik ZARA üzletben volt lehetőségem megszerezni gyakorlati tapasztalataim, Visual Commercial Potential pozícióban. Ennek hatására választottam az in-store marketing témakört, hiszen a munkám során nap mint nap találkozok ezekkel az eladásösztönző módszerekkel.</p> <p>Témaválasztásomat nagyban befolyásolta, a divat, illetve a ruhák iránti szeretetem. A ZARA, a világ egyik leginnovatívabban fejlődő és egyben legnagyobb ruházati vállalata, mely a spanyol Inditex Group közé tartozik. A divattal egyre többet kezdtem el foglalkozni, ezért is tartottam fontosnak, hogy egy olyan helyen szerezzek szakmai tapasztalatot, ahol a mai divatra és arculatra kiemelt figyelmet szentelnek.</p> <p>Dolgozatomban az eladáshelyi vagy másnéven in-store marketing, a merchandising, POS, POP, ATL, BTL fogalmai hangzanak el. Ezeket a meghatározásokat alapul véve vizsgálom meg, hogy egy fast fashion vállalaton belül hogyan valósulnak meg ezek az in-store kommunikációs, és eladásösztönző eszközök.</p> <p>A szakirodalmi áttekintés után, az Inditex vállalatot mutatom be, első körben a vállalat alapítójának ismertetésével kezdeném, aki a világ leggazdagabb embereként van jelenleg is a köztudatban, majd kitérek a vállalat sikereire, bevezetett márkáira. A következőkben a ZARA márkát ismertetem, ahol szó lesz a kialakulásáról, weboldalról, és a három részleg bemutatásáról is egyaránt.</p> <p>A negyedik fejezetben ismertetem a visual merchandising fogalmát, és a saját tapasztalataim alapján a szakirodalmamra hivatkozva mutatom be, hogy a ZARA üzletén belül hogyan és miképpen valósulnak meg az in-store marketing kommunikációs eszközök az eladótérben.</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Dr. Rimóczi Csilla
Belső
Adj.dr-i fok; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: ATL, BTL, eladás - értékesítés, eladásösztönzés, fast fashion, in-store marketing, Visual Merchandising
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:21
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet