Hodován Kíra (2023) Az in-store marketing bemutatása egy fast fashion vállalaton keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
| 
              
PDF
 Záródolgozat_2023_Hodován Kíra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB)  | 
          |
| 
              
PDF
 Hodován Kíra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (215kB)  | 
          
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom témájának az in-store marketingeszközök bemutatását választottam. Témaválasztásomat a szakmai gyakorlatihelyem ihlette meg. Munkahelyemen, az ITX Magyarország Kft.-nél, azon belül isaz egyik ZARA üzletben volt lehetőségem megszerezni gyakorlati tapasztalataim,Visual Commercial Potential pozícióban. Ennek hatására választottam az in-storemarketing témakört, hiszen a munkám során nap mint nap találkozok ezekkel azeladásösztönző módszerekkel.Témaválasztásomat nagyban befolyásolta, a divat,illetve a ruhák iránti szeretetem. A ZARA, a világ egyik leginnovatívabbanfejlődő és egyben legnagyobb ruházati vállalata, mely a spanyol Inditex Groupközé tartozik. A divattal egyre többet kezdtem el foglalkozni, ezért istartottam fontosnak, hogy egy olyan helyen szerezzek szakmai tapasztalatot,ahol a mai divatra és arculatra kiemelt figyelmet szentelnek.Dolgozatomban az eladáshelyi vagy másnéven in-storemarketing, a merchandising, POS, POP, ATL, BTL fogalmai hangzanak el. Ezeket ameghatározásokat alapul véve vizsgálom meg, hogy egy fast fashion vállalatonbelül hogyan valósulnak meg ezek az in-store kommunikációs, és eladásösztönzőeszközök.A szakirodalmi áttekintés után, az Inditex vállalatotmutatom be, első körben a vállalat alapítójának ismertetésével kezdeném, aki avilág leggazdagabb embereként van jelenleg is a köztudatban, majd kitérek avállalat sikereire, bevezetett márkáira. A következőkben a ZARA márkátismertetem, ahol szó lesz a kialakulásáról, weboldalról, és a három részlegbemutatásáról is egyaránt.A negyedik fejezetben ismertetem a visual merchandisingfogalmát, és a saját tapasztalataim alapján a szakirodalmamra hivatkozvamutatom be, hogy a ZARA üzletén belül hogyan és miképpen valósulnak meg azin-store marketing kommunikációs eszközök az eladótérben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | ATL, BTL, eladás - értékesítés, eladásösztönzés, fast fashion, in-store marketing, Visual Merchandising | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive | 
| Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:21 | 
| Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:21 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        
        
