Az in-store marketing bemutatása egy fast fashion vállalaton keresztül

Hodován Kíra (2023) Az in-store marketing bemutatása egy fast fashion vállalaton keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat_2023_Hodován Kíra.pdf] PDF
Záródolgozat_2023_Hodován Kíra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Hodován Kíra.pdf] PDF
Hodován Kíra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (215kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom témájának az in-store marketingeszközök bemutatását választottam. Témaválasztásomat a szakmai gyakorlatihelyem ihlette meg. Munkahelyemen, az ITX Magyarország Kft.-nél, azon belül isaz egyik ZARA üzletben volt lehetőségem megszerezni gyakorlati tapasztalataim,Visual Commercial Potential pozícióban. Ennek hatására választottam az in-storemarketing témakört, hiszen a munkám során nap mint nap találkozok ezekkel azeladásösztönző módszerekkel.Témaválasztásomat nagyban befolyásolta, a divat,illetve a ruhák iránti szeretetem. A ZARA, a világ egyik leginnovatívabbanfejlődő és egyben legnagyobb ruházati vállalata, mely a spanyol Inditex Groupközé tartozik. A divattal egyre többet kezdtem el foglalkozni, ezért istartottam fontosnak, hogy egy olyan helyen szerezzek szakmai tapasztalatot,ahol a mai divatra és arculatra kiemelt figyelmet szentelnek.Dolgozatomban az eladáshelyi vagy másnéven in-storemarketing, a merchandising, POS, POP, ATL, BTL fogalmai hangzanak el. Ezeket ameghatározásokat alapul véve vizsgálom meg, hogy egy fast fashion vállalatonbelül hogyan valósulnak meg ezek az in-store kommunikációs, és eladásösztönzőeszközök.A szakirodalmi áttekintés után, az Inditex vállalatotmutatom be, első körben a vállalat alapítójának ismertetésével kezdeném, aki avilág leggazdagabb embereként van jelenleg is a köztudatban, majd kitérek avállalat sikereire, bevezetett márkáira. A következőkben a ZARA márkátismertetem, ahol szó lesz a kialakulásáról, weboldalról, és a három részlegbemutatásáról is egyaránt.A negyedik fejezetben ismertetem a visual merchandisingfogalmát, és a saját tapasztalataim alapján a szakirodalmamra hivatkozvamutatom be, hogy a ZARA üzletén belül hogyan és miképpen valósulnak meg azin-store marketing kommunikációs eszközök az eladótérben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: ATL, BTL, eladás - értékesítés, eladásösztönzés, fast fashion, in-store marketing, Visual Merchandising
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:21
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet