Karcagi Kitti Stella (2023) Travel influencerek és hatásuk a vásárlói döntéshozatalra. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Karcagi_Kitti_Stella_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (54kB) |
|
PDF
Karcagi Kitti bírálat 2023 05.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (474kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az utazás mindig is fontos része volt az emberi életnek és ennek megfelelően aturizmusnak is lépést kell tartania az utazók igényeivel és változó szokásaival. Az utazási iparfejlődése és az internet elterjedése óta az emberek utazási szokásai és preferenciái is jelentősenmegváltoztak. Az internet és a közösségi média platformok az utazók legfontosabb információsforrásai lettek, amelyek jelentősen befolyásolják az emberek utazási döntéseit.A turizmusban a "travel influencer" fogalom egyre növekvő jelentőséggel bír. A travelinfluencerek olyan emberek, akik széles körű követőtáborral rendelkeznek a közösségi médiaplatformokon és az utazási tapasztalataikat osztják meg követőikkel. A travel influencer szerepeaz utazók döntési folyamatában az utazás iránti érdeklődés felkeltésével és az utazási célok,programok és szállások ajánlásaival kapcsolatos információkkal való ellátásban rejlik.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztó(k), közösségi média, marketing, utazás, vásárlói magatartás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:21 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |