Travel influencerek és hatásuk a vásárlói döntéshozatalra

Karcagi Kitti Stella (2023) Travel influencerek és hatásuk a vásárlói döntéshozatalra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Karcagi_Kitti_Stella_szakdolgozat.pdf] PDF
Karcagi_Kitti_Stella_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bírálat.pdf] PDF
Bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (54kB)
[thumbnail of Karcagi Kitti bírálat 2023 05.pdf] PDF
Karcagi Kitti bírálat 2023 05.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (474kB)

Absztrakt (kivonat)

Az utazás mindig is fontos része volt az emberi életnek és ennek megfelelően aturizmusnak is lépést kell tartania az utazók igényeivel és változó szokásaival. Az utazási iparfejlődése és az internet elterjedése óta az emberek utazási szokásai és preferenciái is jelentősenmegváltoztak. Az internet és a közösségi média platformok az utazók legfontosabb információsforrásai lettek, amelyek jelentősen befolyásolják az emberek utazási döntéseit.A turizmusban a "travel influencer" fogalom egyre növekvő jelentőséggel bír. A travelinfluencerek olyan emberek, akik széles körű követőtáborral rendelkeznek a közösségi médiaplatformokon és az utazási tapasztalataikat osztják meg követőikkel. A travel influencer szerepeaz utazók döntési folyamatában az utazás iránti érdeklődés felkeltésével és az utazási célok,programok és szállások ajánlásaival kapcsolatos információkkal való ellátásban rejlik.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztó(k), közösségi média, marketing, utazás, vásárlói magatartás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:21
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet