Zsidákovits Fatime (2023) Vásárlási szokások változása a Covid-19 világjárvány után az X és Z-generáció születettjei vonatkozásában. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Diplomadolgozat_U7X5JD_Marketing mesterképzés_Zsidákovits Fatime.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (908kB) |
|
PDF
Vásárlási szokások a koronavírus után az X és Z generáció vonatkoztatásában - Google Űrlapok.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (206kB) |
|
PDF
Szakdolgozat bírálat_Zsidákovits Fatime_GJ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (69kB) |
|
PDF
Zsidákovits Fatime.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p><i>„A generációkat a közös tapasztalatok, életélmények, végső soron a közös értékek fűzik össze. A generációk tagjainak összekapcsolódása ugyan laza szálú, mégis meghatározó jellegű.” (Törőcsik-Szűcs-Kehl,2014)</i></p> Napjainkban a társadalomban egyre többen használják az internetet. Terjedése az e-kereskedelmet fontos üzletággá tette. Az internet széles körű használata mellett a technológiai fejlődés is elősegítette ezt a növekedést. Ki ne szeretné a hétvégi bevásárlásait kényelmesen, otthonról intézni, a sorban állás és a bevásárlással járó vesződség nélkül? A kényelmen túl az online vásárlás, mint tevékenység, fizikailag sokkal kevésbé megterhelő, hiszen nem kell alkalmazkodni a boltok nyitvatartásához, a vásárlás akármikor véghezvihető- akár az éjszaka közepén is elvégezhető - olyan üzleteket is felkereshetünk, amelyek távol esnek a megszokottól. Ma már Magyarországon is egyre több üzlet érhető el online, sőt van, amelyik kizárólag csak online működik, és vannak olyan üzletek, amelyek mást kínálnak offline, mint online.<br>Dolgozatom célja annak meghatározása, hogy a koronavírus hogyan befolyásolta, illetve változtatta meg különböző generációban született és e társadalmi értékek mentén nevelkedett emberek vásárlási szokásait az online térben, és ez a változás hogyan hatott a kereskedelemre.<br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | .NET Framework, e-marketing - elektronikus marketing, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, koronavírus-járvány (COVID-19), vásárlási szokások, X generáció, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:21 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |