Vásárlási szokások változása a Covid-19 világjárvány után az X és Z-generáció születettjei vonatkozásában

Zsidákovits Fatime (2023) Vásárlási szokások változása a Covid-19 világjárvány után az X és Z-generáció születettjei vonatkozásában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Diplomadolgozat_U7X5JD_Marketing mesterképzés_Zsidákovits Fatime.pdf] PDF
Diplomadolgozat_U7X5JD_Marketing mesterképzés_Zsidákovits Fatime.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (908kB)
[thumbnail of Vásárlási szokások a koronavírus után az X és Z generáció vonatkoztatásában - Google Űrlapok.pdf] PDF
Vásárlási szokások a koronavírus után az X és Z generáció vonatkoztatásában - Google Űrlapok.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (206kB)
[thumbnail of Szakdolgozat bírálat_Zsidákovits Fatime_GJ.pdf] PDF
Szakdolgozat bírálat_Zsidákovits Fatime_GJ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (69kB)
[thumbnail of Zsidákovits Fatime.pdf] PDF
Zsidákovits Fatime.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p><i>„A generációkat a közös tapasztalatok, életélmények, végső soron a közös értékek fűzik össze. A generációk tagjainak összekapcsolódása ugyan laza szálú, mégis meghatározó jellegű.” (Törőcsik-Szűcs-Kehl,2014)</i></p> Napjainkban a társadalomban egyre többen használják az internetet. Terjedése az e-kereskedelmet fontos üzletággá tette. Az internet széles körű használata mellett a technológiai fejlődés is elősegítette ezt a növekedést.&nbsp;Ki ne szeretné a hétvégi bevásárlásait kényelmesen, otthonról intézni, a sorban állás és a bevásárlással járó vesződség nélkül? A kényelmen túl az online vásárlás, mint tevékenység, fizikailag sokkal kevésbé megterhelő, hiszen nem kell alkalmazkodni a boltok nyitvatartásához, a vásárlás akármikor véghezvihető- akár az éjszaka közepén is elvégezhető - olyan üzleteket is felkereshetünk, amelyek távol esnek a megszokottól. Ma már Magyarországon is egyre több üzlet érhető el online, sőt van, amelyik kizárólag csak online működik, és vannak olyan üzletek, amelyek mást kínálnak offline, mint online.<br>Dolgozatom célja annak meghatározása, hogy a koronavírus hogyan befolyásolta, illetve változtatta meg különböző generációban született és e társadalmi értékek mentén nevelkedett emberek vásárlási szokásait az online térben, és ez a változás hogyan hatott a kereskedelemre.<br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Galambos Judit Zsuzsanna
Külső
Mesteroktató; Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Totth Gedeon
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: .NET Framework, e-marketing - elektronikus marketing, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, koronavírus-járvány (COVID-19), vásárlási szokások, X generáció, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:21
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet