Zsidákovits Fatime (2023) Vásárlási szokások változása a Covid-19 világjárvány után az X és Z-generáció születettjei vonatkozásában. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Diplomadolgozat_U7X5JD_Marketing mesterképzés_Zsidákovits Fatime.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (908kB) |
|
PDF
Vásárlási szokások a koronavírus után az X és Z generáció vonatkoztatásában - Google Űrlapok.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (206kB) |
|
PDF
Szakdolgozat bírálat_Zsidákovits Fatime_GJ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (69kB) |
|
PDF
Zsidákovits Fatime.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
„A generációkata közös tapasztalatok, életélmények, végső soron a közös értékek fűzik össze. Agenerációk tagjainak összekapcsolódása ugyan laza szálú, mégis meghatározójellegű.” (Törőcsik-Szűcs-Kehl,2014)Napjainkban atársadalomban egyre többen használják az internetet. Terjedése aze-kereskedelmet fontos üzletággá tette. Az internet széles körű használatamellett a technológiai fejlődés is elősegítette ezt a növekedést.Ki ne szeretné a hétvégi bevásárlásait kényelmesen, otthonról intézni, asorban állás és a bevásárlással járó vesződség nélkül? A kényelmen túl azonline vásárlás, mint tevékenység, fizikailag sokkal kevésbé megterhelő, hiszennem kell alkalmazkodni a boltok nyitvatartásához, a vásárlás akármikorvéghezvihető- akár az éjszaka közepén is elvégezhető - olyan üzleteket isfelkereshetünk, amelyek távol esnek a megszokottól. Ma már Magyarországon isegyre több üzlet érhető el online, sőt van, amelyik kizárólag csak onlineműködik, és vannak olyan üzletek, amelyek mást kínálnak offline, mint online.Dolgozatom célja annak meghatározása, hogy a koronavírus hogyanbefolyásolta, illetve változtatta meg különböző generációban született és etársadalmi értékek mentén nevelkedett emberek vásárlási szokásait az onlinetérben, és ez a változás hogyan hatott a kereskedelemre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | .NET Framework, e-marketing - elektronikus marketing, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, koronavírus-járvány (COVID-19), vásárlási szokások, X generáció, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:21 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |