Vásárlási szokások változása a Covid-19 világjárvány után az X és Z-generáció születettjei vonatkozásában

Zsidákovits Fatime (2023) Vásárlási szokások változása a Covid-19 világjárvány után az X és Z-generáció születettjei vonatkozásában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Diplomadolgozat_U7X5JD_Marketing mesterképzés_Zsidákovits Fatime.pdf] PDF
Diplomadolgozat_U7X5JD_Marketing mesterképzés_Zsidákovits Fatime.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (908kB)
[thumbnail of Vásárlási szokások a koronavírus után az X és Z generáció vonatkoztatásában - Google Űrlapok.pdf] PDF
Vásárlási szokások a koronavírus után az X és Z generáció vonatkoztatásában - Google Űrlapok.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (206kB)
[thumbnail of Szakdolgozat bírálat_Zsidákovits Fatime_GJ.pdf] PDF
Szakdolgozat bírálat_Zsidákovits Fatime_GJ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (69kB)
[thumbnail of Zsidákovits Fatime.pdf] PDF
Zsidákovits Fatime.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

„A generációkata közös tapasztalatok, életélmények, végső soron a közös értékek fűzik össze. Agenerációk tagjainak összekapcsolódása ugyan laza szálú, mégis meghatározójellegű.” (Törőcsik-Szűcs-Kehl,2014)Napjainkban atársadalomban egyre többen használják az internetet. Terjedése aze-kereskedelmet fontos üzletággá tette. Az internet széles körű használatamellett a technológiai fejlődés is elősegítette ezt a növekedést.Ki ne szeretné a hétvégi bevásárlásait kényelmesen, otthonról intézni, asorban állás és a bevásárlással járó vesződség nélkül? A kényelmen túl azonline vásárlás, mint tevékenység, fizikailag sokkal kevésbé megterhelő, hiszennem kell alkalmazkodni a boltok nyitvatartásához, a vásárlás akármikorvéghezvihető- akár az éjszaka közepén is elvégezhető - olyan üzleteket isfelkereshetünk, amelyek távol esnek a megszokottól. Ma már Magyarországon isegyre több üzlet érhető el online, sőt van, amelyik kizárólag csak onlineműködik, és vannak olyan üzletek, amelyek mást kínálnak offline, mint online.Dolgozatom célja annak meghatározása, hogy a koronavírus hogyanbefolyásolta, illetve változtatta meg különböző generációban született és etársadalmi értékek mentén nevelkedett emberek vásárlási szokásait az onlinetérben, és ez a változás hogyan hatott a kereskedelemre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: .NET Framework, e-marketing - elektronikus marketing, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, koronavírus-járvány (COVID-19), vásárlási szokások, X generáció, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:21
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet