Balga Bence (2023) Digitális Marketing eszközök az iSTYLE példáján keresztül, márkahűség, fogyasztói döntéshozatal és személyre szabott hirdetések. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Digitális Marketing eszközök az iSTYLE példáján keresztül.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozat külső bíráló által történő elbírálása_Balga Bence.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (75kB) |
|
PDF
Balga Bence.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>A választott cég az iSTYLE Hungary Kft., azon belül is a Budapesten található irodájára esett, mivel a cégnél már lassan két és fél éve tevékenykedem, itt végeztem a szakmai gyakorlatomat is, valamint másfél éve a cég marketing részlegén dolgozom. Ezalatt az idő alatt rengeteg hasznos és sokrétű képességre tettem szert, amelyet tanulmányaimban is tudtam hasznosítani. Korábbi és jelenlegi főnökömnek köszönhetően sok izgalmas és tanulságos feladat mellett betekintést nyerhettem a cég marketing tervezésének folyamatába, bővíthettem kapcsolataim tárházát és fejleszthettem kommunikációs képességeimet.</p> <p>Dolgozatom első részében arra szeretnék kitérni mi az a marketing, a márkahűség, a digitális marketingnek milyen elemei vannak. Ezután szeretném megismertetni a cég által használt digitális marketingcsatornákat, illetve eszközöket, ezeket, mint az iSTYLE-on belül alkalmazott példákkal, döntésekkel, valamint adatokkal alátámasztva. Kutatásom elsősorban a témában rendelkezésemre álló szekunder adatokat kutatásából és feldolgozásából áll. Primer kutatásomban kérdőív formában dolgoztam fel elsősorban a márkahűséget, a vásárlói döntéshozatalt és magatartást, valamint a hirdetésekkel kapcsolatos tapasztalatokat, amelyeket utána kielemeztem és a kapott eredményekből következtetéseket fogalmaztam meg.</p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális marketing eszközök, fogyasztói döntéshozatal, iSTYLE, marketing, márkahűség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:21 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |