Digitális Marketing eszközök az iSTYLE példáján keresztül, márkahűség, fogyasztói döntéshozatal és személyre szabott hirdetések

Balga Bence (2023) Digitális Marketing eszközök az iSTYLE példáján keresztül, márkahűség, fogyasztói döntéshozatal és személyre szabott hirdetések. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Digitális Marketing eszközök az iSTYLE példáján keresztül.pdf] PDF
Digitális Marketing eszközök az iSTYLE példáján keresztül.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat külső bíráló által történő elbírálása_Balga Bence.pdf] PDF
Szakdolgozat külső bíráló által történő elbírálása_Balga Bence.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (75kB)
[thumbnail of Balga Bence.pdf] PDF
Balga Bence.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (223kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>A választott cég az iSTYLE Hungary Kft., azon belül is a Budapesten található irodájára esett, mivel a cégnél már lassan két és fél éve tevékenykedem, itt végeztem a szakmai gyakorlatomat is, valamint másfél éve a cég marketing részlegén dolgozom. Ezalatt az idő alatt rengeteg hasznos és sokrétű képességre tettem szert, amelyet tanulmányaimban is tudtam hasznosítani. Korábbi és jelenlegi főnökömnek köszönhetően sok izgalmas és tanulságos feladat mellett betekintést nyerhettem a cég marketing tervezésének folyamatába, bővíthettem kapcsolataim tárházát és fejleszthettem kommunikációs képességeimet.</p> <p>Dolgozatom első részében arra szeretnék kitérni mi az a marketing, a márkahűség, a digitális marketingnek milyen elemei vannak. Ezután szeretném megismertetni a cég által használt digitális marketingcsatornákat, illetve eszközöket, ezeket, mint az iSTYLE-on belül alkalmazott példákkal, döntésekkel, valamint adatokkal alátámasztva. Kutatásom elsősorban a témában rendelkezésemre álló szekunder adatokat kutatásából és feldolgozásából áll. Primer kutatásomban kérdőív formában dolgoztam fel elsősorban a márkahűséget, a vásárlói döntéshozatalt és magatartást, valamint a hirdetésekkel kapcsolatos tapasztalatokat, amelyeket utána kielemeztem és a kapott eredményekből következtetéseket fogalmaztam meg.</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kiss Dóra
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Máté Zoltán
Belső
főiskolai tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális marketing eszközök, fogyasztói döntéshozatal, iSTYLE, marketing, márkahűség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:21
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet