Digitális Marketing eszközök az iSTYLE példáján keresztül, márkahűség, fogyasztói döntéshozatal és személyre szabott hirdetések

Balga Bence (2023) Digitális Marketing eszközök az iSTYLE példáján keresztül, márkahűség, fogyasztói döntéshozatal és személyre szabott hirdetések. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Digitális Marketing eszközök az iSTYLE példáján keresztül.pdf] PDF
Digitális Marketing eszközök az iSTYLE példáján keresztül.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat külső bíráló által történő elbírálása_Balga Bence.pdf] PDF
Szakdolgozat külső bíráló által történő elbírálása_Balga Bence.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (75kB)
[thumbnail of Balga Bence.pdf] PDF
Balga Bence.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (223kB)

Absztrakt (kivonat)

A választott cég az iSTYLE Hungary Kft., azon belül is a Budapestentalálható irodájára esett, mivel a cégnél már lassan két és fél évetevékenykedem, itt végeztem a szakmai gyakorlatomat is, valamint másfél éve acég marketing részlegén dolgozom. Ezalatt az idő alatt rengeteg hasznos éssokrétű képességre tettem szert, amelyet tanulmányaimban is tudtamhasznosítani. Korábbi és jelenlegi főnökömnek köszönhetően sok izgalmas éstanulságos feladat mellett betekintést nyerhettem a cég marketing tervezésénekfolyamatába, bővíthettem kapcsolataim tárházát és fejleszthettem kommunikációsképességeimet.Dolgozatom első részében arra szeretnék kitérni mi az a marketing, amárkahűség, a digitális marketingnek milyen elemei vannak. Ezután szeretnémmegismertetni a cég által használt digitális marketingcsatornákat, illetveeszközöket, ezeket, mint az iSTYLE-on belül alkalmazott példákkal, döntésekkel,valamint adatokkal alátámasztva. Kutatásom elsősorban a témában rendelkezésemreálló szekunder adatokat kutatásából és feldolgozásából áll. Primer kutatásombankérdőív formában dolgoztam fel elsősorban a márkahűséget, a vásárlóidöntéshozatalt és magatartást, valamint a hirdetésekkel kapcsolatostapasztalatokat, amelyeket utána kielemeztem és a kapott eredményekbőlkövetkeztetéseket fogalmaztam meg.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális marketing eszközök, fogyasztói döntéshozatal, iSTYLE, marketing, márkahűség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:21
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet