Csomagszállító szolgáltatókkal szembeni elvárások a fogyasztók szemszögéből

Básti Csaba (2023) Csomagszállító szolgáltatókkal szembeni elvárások a fogyasztók szemszögéből. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Básti_Csaba_Szakdolgozat.pdf] PDF
Básti_Csaba_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Basti_Csaba_Szakdolgozati bírálat.pdf] PDF
Basti_Csaba_Szakdolgozati bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)
[thumbnail of BástiCsaba_értékelés.pdf] PDF
BástiCsaba_értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (835kB)

Absztrakt (kivonat)

Ebben a dolgozatban a csomagszállítást végző vállalatokelemzését tűztem ki célul, elérhető szolgáltatásaik alapján, valamint kutattama fogyasztók elvárásait ezen szolgáltatókkal kapcsolatban.Szekunder adatok gyűjtését és kérdőíves felmérést is végeztem,magánszemélyek, mint igénybe vevők körében az elvárásaik feltárására. Megoldásilehetőséget kerestem a sikertelen kézbesítések elkerülésének és az igénybevevők elégedettségének fokozása érdekében, valamint az utolsó kilométerlogisztikájával kapcsolatban.A kutatásom eredményeképpen meghatároztam azokat a főbbszolgáltatásokat, amelyeket a címzettek mindenképpen elvárnak afutárszolgáltatást végző vállalatoktól.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi logisztikai szolgáltatások szakirányú továbbképzési szak

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: CEP-szolgáltatók, csomagküldő kereskedelem, e-kereskedelem, logisztikai szolgáltatások, utolsó kilométer logisztikája
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:21
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet