Hatékonyabb az a kríziskommunikáció, ami közösségi média felületén történik, mint ami bármely más felületen?

Bollók Laura (2023) Hatékonyabb az a kríziskommunikáció, ami közösségi média felületén történik, mint ami bármely más felületen? Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Hatékonyabb az a kríziskommunikáció, ami közösségi média felületén történik, mint ami bármely más felületen?.pdf] PDF
Hatékonyabb az a kríziskommunikáció, ami közösségi média felületén történik, mint ami bármely más felületen?.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (997kB)
[thumbnail of biralati-szempontok-kulso-biralo-alapkepzes_BL_KBD.pdf] PDF
biralati-szempontok-kulso-biralo-alapkepzes_BL_KBD.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (106kB)
[thumbnail of opp_onlinekrizis_BollokLaura.pdf] PDF
opp_onlinekrizis_BollokLaura.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (275kB)

Absztrakt (kivonat)

2023-ban rengeteg ruházati márka van jelen a piacon, amit már csak az isbizonyít, hogy akár egy bevásárló központban is több száz üzlet(például Árkád Budapest több mint kettőszáz üzlet) vár minket, az onlinevásárlási felületeken pedig (például: About You) több mint kettőezer ruhamárka közülválogathatunk. Vannak sportos, elegáns, vagy éppen extravagáns márkák is, deegy valami biztosan közösaz összesben. Ez pedig nem más, mint hogy bármikor, bármelyiket érheti valamilyen krízis.Legyen szó hibásmarketingről, hibás termékről, egy negatív pletykáról, vagy csak szimplán egy félre értettüzenetről. Erre megoldáslehet a kríziskommunikáció, amely,ha jól van kivitelezve, segítheta cég/márka felépülésében és abban, hogy ne sérüljöna hírneve. A kríziskommunikáció közlésicsatornájának pedig a vállalatok ma már a közösségi média felületét is választhatják. A Social Media and Crisis Communicationcímű műben, amit Lucinda Austin és Yan Jin szerkesztett, kiemelik, hogy "A kutatások kimutatták, hogy a közösségimédia használata válság idején valóban megnövekszik (Austin et al., 2012),nagyrészt a közösségi média vélt hitelességének és az általanyújtott explicit hozzáférésnek köszönhetően (Procopio és Procopio,2007)." (Austin & Jin 2018 p. 68) Devajon hatékonyabb-e az a kríziskommunikáció, amit egy közösségi média felületén közölnek, mintamit bármely más médium felületén?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fast fashion, kommunikáció, közlemény, közösségi média, kríziskommunikáció, ruhamárkák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:21
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet