Botrány, mint újgenerációs marketingeszköz

Vaskor Anna Orsolya (2023) Botrány, mint újgenerációs marketingeszköz. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat - Vaskor Anna Orsolya.pdf]
Előnézet
PDF
Szakdolgozat - Vaskor Anna Orsolya.pdf

Download (920kB) | Előnézet
[thumbnail of Státusz nyilatkozat.pdf] PDF
Státusz nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (78kB)
[thumbnail of Szakdolgozat bírálat - Vaskor Anna Orsolya.pdf] PDF
Szakdolgozat bírálat - Vaskor Anna Orsolya.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (102kB)
[thumbnail of Vaskor Anna Orsolya.pdf] PDF
Vaskor Anna Orsolya.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (222kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;">Mára a marketinges szakma kinőtte magát és megkerülhetetlen szerepet játszik egy termék, szolgáltatás vagy márka sikeressé tételében. A trendek egyre gyorsabban változnak, ami egyik nap jövedelmező volt, holnapra már elavult lehet és ez fordítva is igaz. Arról nem is beszélve, hogy sokszor egy kampány igen komoly pénzekbe kerül, ami nem biztos, hogy annyi bevételt fog generálni, mint amennyire mi számítunk. A nagyközönséget igazán az tudja megmozgatni, ha valami új és kreatív esetleg meghökkentő, és ha eltaláljuk e recept arányait akár egy öngeneráló folyamatot is beindíthatunk vele, melynek a terjedéséhez elég pár búvárlap és az emberek érdeklődése, és olyan terjedést érhetünk el, amire álmunkban sem gondoltunk volna. Emellett napjainkban még egyszerűbb a helyzet, hiszen a botrányok nélkülünk is megszületnek, nekünk csak meg kell lovagolni a keltett hullámokat. Hála a közösségimédia felületeknek pillanatok alatt eljutnak és futótűzként terjednek az információk, az emberek megoszthatják egymással, egy külön platform is épült erre melyen pletykákat, botrányokat lehet közzétenni, mely önmagában nem nagy újítás, ám a Redditen mindezt névtelenül tehetik az emberek, ezért is annyira népszerű a felhasználók körében. A szakdolgozatom témája, hogy egy jól időzített reakcióval reklámot tudunk gyártani és elérést generálni a márkának/cégnek szinte ingyen.<br></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Bánóczy Liza
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Máté Zoltán
Belső
főiskolai tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: botrány, közösségi média, marketingeszközök, marketingstratégia, meghökkentő, újgenerációs
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:20
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:20
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/47104

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet