Deák Anni (2023) Marketingkommunikáció – mint az értékesítés alapja. Külkereskedelmi Kar.
PDF
O0RLXT_Deák_Anni_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
SZD.BírálatDeák.Anni.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (629kB) |
|
PDF
Deák Anni.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (221kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témájául az általam jelenleg isbetöltött Senior Sales és Projektmenedzseri-pozíció szolgált. Szeretnémrészletesebben diagnosztiozálni a munkám során mindennap használatos-, azértékesítésben alkalmazott marketingkommunikációs eszközök jelentőségét. Atémaválasztásom fő mozgatórugója minden kétséget kizáróan az az el nemhanyagolható tényező, hogy mindig is rendkívüli érdeklődést mutattam a munkakörezen komponensei iránt. Ez az intuíció vett rá végül arra, hogy mélyrehatóbbanboncolgassam az iskolában korábban már hallott számos területet, melyek eddigaz elméleti tudást biztosították. A kereskedelemben töltött csaknem 12 évtapasztalata mondatja velem, hogy annak ellenére, hogy milyen-, olykor megterhelőpénzkereseti forrás és szakma ez, ugyanakkor, ha valaki megfelelően alkalmazzaa kompetenciáit, végeláthatatlan magasságokba képes eljutni, mind a ranglétrán,mind a szakmai sikerekben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitalizáció, e-kereskedelem, fenntarthatóság, kommunikációs eszközök, marketing, marketingkommunikáció, online értékesítés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:20 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:20 |
Actions (login required)
Tétel nézet |