A Tök-Mag 2003. Kft. marketing tervének megvalósítása az online értékesítés tükrében

Hideg Vanessza (2023) A Tök-Mag 2003. Kft. marketing tervének megvalósítása az online értékesítés tükrében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Hideg Vanessza szakdolgozat végleges docx.pdf] PDF
Hideg Vanessza szakdolgozat végleges docx.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Hideg-Vanessza-bírálat.pdf] PDF
Hideg-Vanessza-bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (74kB)
[thumbnail of Hideg Vanessza.pdf] PDF
Hideg Vanessza.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (222kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája a családi vállalkozásunk, azaz aTök-Mag 2003. Kft marketing tervének megalkotása volt. Ezen belül megvizsgáltama cég külső és belső piaci helyzetét, illetve a különböző marketingstratégiaielemeket. Mintavételi módszeremnek az online kérdőíves felmérést választottam.A kutatás során arra a kérdésre kerestem a választ, hogy érdemes-emegvalósítani az online tevékenységet a cég életében? Ha igen, akkor azthogyan, illetve milyen marketingeszközök használatával? A kiértékelést követőenaz eredmények bebizonyították, hogy érdemes megvalósítani az onlinetevékenységeket, hiszen ezek a marketing megoldások elengedhetetlenek az üzletiéletben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-kereskedelem, kisvállalkozások, marketing terv, online értékesítés, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:20
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet