Hideg Vanessza (2023) A Tök-Mag 2003. Kft. marketing tervének megvalósítása az online értékesítés tükrében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Hideg Vanessza szakdolgozat végleges docx.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
Hideg-Vanessza-bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (74kB) |
|
PDF
Hideg Vanessza.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (222kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája a családi vállalkozásunk, azaz aTök-Mag 2003. Kft marketing tervének megalkotása volt. Ezen belül megvizsgáltama cég külső és belső piaci helyzetét, illetve a különböző marketingstratégiaielemeket. Mintavételi módszeremnek az online kérdőíves felmérést választottam.A kutatás során arra a kérdésre kerestem a választ, hogy érdemes-emegvalósítani az online tevékenységet a cég életében? Ha igen, akkor azthogyan, illetve milyen marketingeszközök használatával? A kiértékelést követőenaz eredmények bebizonyították, hogy érdemes megvalósítani az onlinetevékenységeket, hiszen ezek a marketing megoldások elengedhetetlenek az üzletiéletben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-kereskedelem, kisvállalkozások, marketing terv, online értékesítés, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:20 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:20 |
Actions (login required)
Tétel nézet |