Rhorer Márk (2023) A Metallica zenei kommunikációja. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A Metallica zenei kommunikációja.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (871kB) |
|
PDF
Roer Mark külső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (160kB) |
|
PDF
opp_zeneikomm_RohrerMark.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (274kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;">A Metallica zenei kommunikációja a közönség felé példa értékű volt és a mai napig az. A legtöbb ember alapvetően azt hinné, hogy egy ilyen régi vagy kiöregedett zenekartól már nem tudnánk mit tanulni, ám ezt a pályafutásuk alatt sikeresen megcáfolták. Egymás után jöttek az újító megoldásokkal, amikből akár inspirálódni is lehet a szakmán belülieknek. A kutatási kérdésem tehát elsősorban arra fókuszál, hogy lehet-e, illetve mit lehet még tanulni a Metallica-tól, mint zenei jelenségtől, és mint brand-től? Ebben az írásban a zenekar történetében a híresebb PR tevékenységekről, marketing szempontból fontos image váltásokról, illetve az albumaikat és dalaikat alakító körülményekről is szeretnék írni. Emellett ki térnék arra is, hogy milyen brandet sikerült felépíteniük az évek alatt, és a gerillamarketingjébe is belemennék. A Metallica jelenség mellett fontosnak tartom, hogy magáról a zenéről, és a zenekultúráról is beszéljek, hiszen a zene a társadalom részét képezi a kezdetek óta. <br></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kommunikáció, média, promóció, public relations, zene |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:20 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:20 |
Actions (login required)
Tétel nézet |