Rhorer Márk (2023) A Metallica zenei kommunikációja. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A Metallica zenei kommunikációja.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (871kB) |
|
PDF
Roer Mark külső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (160kB) |
|
PDF
opp_zeneikomm_RohrerMark.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (274kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Metallica zenei kommunikációja a közönség felé példa értékű volt és amai napig az. A legtöbb ember alapvetően azt hinné, hogy egy ilyen régi vagy kiöregedettzenekartól már nem tudnánk mit tanulni, ám ezt a pályafutásuk alatt sikeresenmegcáfolták. Egymás után jöttek az újító megoldásokkal, amikből akárinspirálódni is lehet a szakmán belülieknek. A kutatási kérdésem tehátelsősorban arra fókuszál, hogy lehet-e, illetve mit lehet még tanulni aMetallica-tól, mint zenei jelenségtől, és mint brand-től? Ebben az írásban azenekar történetében a híresebb PR tevékenységekről, marketing szempontbólfontos image váltásokról, illetve az albumaikat és dalaikat alakítókörülményekről is szeretnék írni. Emellett ki térnék arra is, hogy milyenbrandet sikerült felépíteniük az évek alatt, és a gerillamarketingjébe isbelemennék. A Metallica jelenség mellett fontosnak tartom, hogy magáról azenéről, és a zenekultúráról is beszéljek, hiszen a zene a társadalom részétképezi a kezdetek óta.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kommunikáció, média, promóció, public relations, zene |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:20 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:20 |
Actions (login required)
Tétel nézet |