Nagyné Képe Kinga (2023) Fogászati marketing a gyakorlatban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat-Nagyné-Képe-Kinga-2023-BGE-KKK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Nagyné_Képe Kinga_biralati-szempontok-belso-biralo-FOSZK.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (221kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom a fogászatokban zajló marketing tevékenységről mesél, ami azért különleges téma, mert jellemzően a rendelőben csak a fogorvos és a dentálhigiénikus/asszisztens tartózkodik és nincs alkalmazott marketinges! Többnyire külsős, a témához nem értő vállalkozók, ügynökségek végzik el a marketinggel kapcsolatos feladatokat.Viszont, ha mégis van akkor az így néz ki, ahogyan a kutatás bemutatja. Szolgáltatásmarketing fogászatra szabva! Szinte minden benne van, ami fogalmakat és eszközöket illeti, amik egy fogászati marketinges tulajdonában vannak, kiegészítve SWOT és STEEP környezet elemzésekkel, stratégia alkotással.A hipotézis pszichológiai tényezők féltárásával közelíti meg a marketingkommunikációs tényezőket. Jövőre mutató nagyszabású célkitűzések és javaslatok zárják a sorokat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | fogászati marketing, marketing, marketing terv, marketingstratégiák, szolgáltatásmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:20 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:20 |
Actions (login required)
Tétel nézet |