Wittner Vivien (2023) A Hotel Tagore marketing szempontok alapján történő elemzése a fogyasztói szokások tükrében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Wittner Vivien Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bírálat_belső_Wittner Vivien.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (226kB) |
|
PDF
KÜLSŐ BÍRÁLAT_Wittner Vivien.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (35kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom célja, hogy elemezzem a Balatonfüreden elhelyezkedő Hotel Tagore marketingtevékenységének működését.Ennek részeként dolgozatomban HIPI-elv segítségével mutatom be a szolgáltatásokat, illetve alkalmazom a 7P-t is. A külsőhatások ismertetésére STEEP-elemzést alkalmazok, míg a belsőhatásokat SWOT-elemzéssel mutatom be.A szekunder kutatás mellett kérdőíves primer kutatást végeztem, ahol a hipotéziseimet vizsgáltam.A szakdolgozat lezárásaként pedig javaslatot tettem a fejlesztésre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Balatonfüred, hotel marketing, szolgáltatás, Szolgáltatás marketing, vállalkozás marketingstratégiája |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:20 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:20 |
Actions (login required)
Tétel nézet |