Horváth Klaudia (2023) A bor online értékesítésének szerepe a hazai piacon. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A bor online értékesítésének szerepe a hazai piacon_HK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
BA_B_Horvath_Klaudia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (250kB) |
|
PDF
Horváth Klaudia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (220kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom alapvető célja az volt, hogy feltárjam a bor online értékesítésének piacát a hazai viszonylatban.Szekunder kutatásommal egy alapvető képet kaptunk arról, hogy mennyire vannak jelen és milyen szerepük van a bor online értékesítésével foglalkozó vállalkozásoknak a piacon.Szekunder kutatásom mellett primer kutatásomat egy online kérdőív segítségével folytattam le, amivel számos kérdésre kaptunk választ a borfogyasztókkal kapcsolatban. Számtalan kérdés mellett feltártam, hogy mennyire népszerű és elterjedt a hazai fogyasztók körében a bor online szintű vásárlása.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | bor, borászat, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, honlap - weblap, online értékesítés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:20 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:20 |
Actions (login required)
Tétel nézet |