Banki ügyfélkapcsolatok sajátosságai egy kiválaszott ügyfélszegmensnél; illetve problémás ügyfélkezelés a bank gyakorlatában

Megyeri Péter (2010) Banki ügyfélkapcsolatok sajátosságai egy kiválaszott ügyfélszegmensnél; illetve problémás ügyfélkezelés a bank gyakorlatában. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00002080.pdf] PDF
00002080.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (761kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Pénzügy (hagyományos)

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Banküzem szemponjtából kiemelt fontossága van az ügyfélkezelésnek, Minden bank kialakított egy problémás ügyfélkezelési csoportokat, bank, monitoring
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 16. 15:43
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 16. 15:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet