A szponzoráció szerepe a hegy- és sziklamászó eszközök piacán

Vernyik Adrienn (2015) A szponzoráció szerepe a hegy- és sziklamászó eszközök piacán. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of VernyikAdrienn_Szponzoráció_Hegymászó_eszközök_piacán.pdf] PDF
VernyikAdrienn_Szponzoráció_Hegymászó_eszközök_piacán.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of X8TYA4_VernyikA.sav] XML
X8TYA4_VernyikA.sav
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (747kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Szponzoráció, Sportszponzorálás, Extrém sportok, Hegymászás, Sziklamászás
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 14. 12:30
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 27. 13:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet