Vernyik Adrienn (2015) A szponzoráció szerepe a hegy- és sziklamászó eszközök piacán. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
VernyikAdrienn_Szponzoráció_Hegymászó_eszközök_piacán.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
XML
X8TYA4_VernyikA.sav Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (747kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Szponzoráció, Sportszponzorálás, Extrém sportok, Hegymászás, Sziklamászás |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Felhasználók 2342 nem található. |
| Rekord készítés dátuma: | 2015. Dec. 14. 12:30 |
| Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 27. 13:21 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

