Schwarcz Ádám (2015) Egy vendéglátóiparban működő, magyar mikrovállalkozás üzleti forgalmának bővülése a Facebook-hirdetések által. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Schwarcz_Ádám_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
Egy vendéglátóiparban működő, magyar mikrovállalkozás üzleti forgalmának bővülése a Facebook-hirdetések által
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Pénzügy Intézeti Tanszék Kihelyezett Részlege
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Facebook, Reklám, Vendéglátóipar, Mikrovállalkozás, Marketing |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Dec. 14. 12:49 |
Utolsó módosítás: | 2016. Szep. 13. 11:20 |
Actions (login required)
Tétel nézet |