Egy vendéglátóiparban működő, magyar mikrovállalkozás üzleti forgalmának bővülése a Facebook-hirdetések által

Schwarcz Ádám (2015) Egy vendéglátóiparban működő, magyar mikrovállalkozás üzleti forgalmának bővülése a Facebook-hirdetések által. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Schwarcz_Ádám_szakdolgozat.pdf] PDF
Schwarcz_Ádám_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Egy vendéglátóiparban működő, magyar mikrovállalkozás üzleti forgalmának bővülése a Facebook-hirdetések által

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Pénzügy Intézeti Tanszék Kihelyezett Részlege

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Facebook, Reklám, Vendéglátóipar, Mikrovállalkozás, Marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 14. 12:49
Utolsó módosítás: 2016. Szep. 13. 11:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet