A digitális marketing szerepe a szállodaiparban a Marriott szállodalánc példáján keresztül bemutatva

Ferencz Melinda (2015) A digitális marketing szerepe a szállodaiparban a Marriott szállodalánc példáján keresztül bemutatva. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of FERENCZ MELINDA SZAKDOLGOZAT.pdf] PDF
FERENCZ MELINDA SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (966kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomat a szolgáltatásmarketingből írom, azon belül a turisztikai szektor egyik fontos szegmenséről, a szállodaiparról. Szakdolgozatom témája a digitális marketing jelentőségének felmérése a szállodaiparban, a Marriott szállodalánc példáján keresztül bemutatva.

Magyar cím

A digitális marketing szerepe a szállodaiparban a Marriott szállodalánc példáján keresztül bemutatva

Angol cím

Digital Marketing in the hospitality industry

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Eszes István
NEM RÉSZLETEZETT
főiskolai tanár PhD

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online marketing, Digitális marketing, Szállodaipar, Mariott International Szállodalánc
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 14. 10:08
Utolsó módosítás: 2016. Jún. 01. 14:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet