Ferencz Melinda (2015) A digitális marketing szerepe a szállodaiparban a Marriott szállodalánc példáján keresztül bemutatva. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
FERENCZ MELINDA SZAKDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (966kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomat a szolgáltatásmarketingből írom, azon belül a turisztikai szektor egyik fontos szegmenséről, a szállodaiparról. Szakdolgozatom témája a digitális marketing jelentőségének felmérése a szállodaiparban, a Marriott szállodalánc példáján keresztül bemutatva.
Magyar cím
A digitális marketing szerepe a szállodaiparban a Marriott szállodalánc példáján keresztül bemutatva
Angol cím
Digital Marketing in the hospitality industry
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Online marketing, Digitális marketing, Szállodaipar, Mariott International Szállodalánc |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Felhasználók 2342 nem található. |
| Rekord készítés dátuma: | 2015. Dec. 14. 10:08 |
| Utolsó módosítás: | 2016. Jún. 01. 14:10 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

