A Zara vállalat termékeinek és az üzletekben vásárlók vásárlói szokásainak vizsgálata Magyarországon

Kertész Márton (2015) A Zara vállalat termékeinek és az üzletekben vásárlók vásárlói szokásainak vizsgálata Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Zara szakdolgozat végleges.doc] Microsoft Word
Zara szakdolgozat végleges.doc
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Zara, Inditex, Vásárlói szokások
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 14. 09:15
Utolsó módosítás: 2016. Jún. 10. 09:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet