Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM-Customer Relationship Management) rendszerének bemutatása és megvalósítása a BMD Rendszerház Kft-nél

Jaszenák Zsuzsanna (2009) Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM-Customer Relationship Management) rendszerének bemutatása és megvalósítása a BMD Rendszerház Kft-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00001012.doc] Microsoft Word
00001012.doc
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ügyfél, szoftver, CRM rendszer, integrált vállalatirányítási rendszer, ügyviteli feldolgozó rendszer
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 16. 15:17
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 16. 15:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet