A minőségmenedzsment elemei, módszerei és azok megvalósulása egy vállalat működésében

Kriffel Edina (2009) A minőségmenedzsment elemei, módszerei és azok megvalósulása egy vállalat működésében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00000950.pdf] PDF
00000950.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (937kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Pénzügy és számvitel

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: minőség, ügyfél-elégedettség, professzionális kiszolgálás, szervezeti teljesítmény, reklamációkezelés, bank, implementáció, minőség-ellenőrzés
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 16. 15:17
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 16. 15:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet