A televízió, mint marketingkommunikációs eszköz és a TV2 szponzorációs megoldásai

Hoffmann Gabriella (2014) A televízió, mint marketingkommunikációs eszköz és a TV2 szponzorációs megoldásai. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of NA.pdf] PDF
NA.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (3MB)

Hungarian title

A televízió, mint marketingkommunikációs eszköz és a TV2 szponzorációs megoldásai

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: TV2, Marketingkommunikáció , Kommunikációs eszközök, Televízió
Depositing User: Nóra Turányi
Date Deposited: 2015. Mar. 05. 12:13
Last Modified: 2015. Oct. 20. 13:08

Actions (login required)

View Item View Item