A televízió, mint marketingkommunikációs eszköz és a TV2 szponzorációs megoldásai

Hoffmann Gabriella (2014) A televízió, mint marketingkommunikációs eszköz és a TV2 szponzorációs megoldásai. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of NA.pdf] PDF
NA.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Magyar cím

A televízió, mint marketingkommunikációs eszköz és a TV2 szponzorációs megoldásai

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: TV2, Marketingkommunikáció , Kommunikációs eszközök, Televízió
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 05. 12:13
Utolsó módosítás: 2015. Okt. 20. 13:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet