A KONE Felvonó Kft. Ügyfélszolgálat Menedzsment (CRM) rendszerének elemzése

Wimme Beáta Ilona (2009) A KONE Felvonó Kft. Ügyfélszolgálat Menedzsment (CRM) rendszerének elemzése. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00001255.doc] Microsoft Word
00001255.doc
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (18MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Vállalkozásszervező (hagyományos)

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Ügyfélszolgálat Menedzsment, CRM, hatékonyság, vállalat üzleti folyamatai
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 16. 15:15
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 16. 15:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet