A marketingstratégia megjelenése a Fibre Net Srl. termékeinek külföldi piacra való bevezetésében és promóciójában

Drexler Mónika (2009) A marketingstratégia megjelenése a Fibre Net Srl. termékeinek külföldi piacra való bevezetésében és promóciójában. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00001207.doc] Microsoft Word
00001207.doc
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (827kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketingstratégia, fiatal külföldi cég, sikeres vállalkozás, kompozit F.R.P. termék, biztos jövőkép, elemzés, euróövezet, Európai Unió, jövedelmezőség, kisvállalkozás, vagyoni helyzet, vállalat üzleti folyamatai
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 16. 15:15
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 16. 15:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet