Pénzügyi döntéseink és a reklámpszichológia találkozása, avagy mindennapi illúzióink csapdájában

Bürgés Barbara Noémi (2015) Pénzügyi döntéseink és a reklámpszichológia találkozása, avagy mindennapi illúzióink csapdájában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Bürgés Barbara Noémi_O81DSU.pdf] PDF
Bürgés Barbara Noémi_O81DSU.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Vállalkozások és Emberi Erőforrások Int. Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Reklámpszichológia, Médiahatás, Reklám, Megtakarítás, Bankmarketing, Döntéshozatal
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 14. 07:58
Utolsó módosítás: 2016. Jún. 02. 11:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet