A marketingstratégia elemei, módszerei, eszközrendszere és azok megjelenési formái a Salamander Hungaria Kft. tevékenységében

Mráz Noémi Lilla (2008) A marketingstratégia elemei, módszerei, eszközrendszere és azok megjelenési formái a Salamander Hungaria Kft. tevékenységében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00000699.doc] Microsoft Word
00000699.doc
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (10MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Pénzügy és számvitel

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing, marketingstratégia, értékesítési politika, kommunikációs politika, 4P, beszerzés, elemzés
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 16. 15:08
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 16. 15:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet