A Noire Kft. alapítása és piaci bevezetése - Egy magyar ruhatervező piacra lépésének stratégiája

Pásztor Eszter Laura (2022) A Noire Kft. alapítása és piaci bevezetése - Egy magyar ruhatervező piacra lépésének stratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of avdhA6-6ea63da7-45ff-499d-81f8-f278335e6989.pdf] PDF
avdhA6-6ea63da7-45ff-499d-81f8-f278335e6989.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámban bemutatom, hogyan képzeltem el egy divattervezéssel és ruhagyártással foglalkozó cég megalapítását, milyen értékesítési csatornákon szeretném a termékeket értékesíteni, milyen üzleti- és marketingtervet dolgoztam ki. Úgy gondolom, napjainkban a fenntartható fejlődésre fókuszálni alapkövetelmény, ezért az újrahasznosított alapanyagok felkutatására is sok időt szenteltem. Ezek ugyan valamivel drágábbak, de egyre inkább jellemző lesz, - ahogy a kérdőíves kutatásomból is kiderül - hogy a vásárlók akár valamivel többet is áldoznának egy ilyen ruhadarabért. Ökológiai lábnyomunk csökkentése korunk egyik lényeges kérdése, és meggyőződésem, hogy a közeljövőben ez a vásárlási szokásokra is jelentős mértékben hatással lesz. Vállalkozásom missziója a fenntartható forrásból származó alapanyagok felhasználásával készült jó minőségű ruhák előállítása. A tervezés során arra fókuszálok, hogy a modell minél előnyösebb legyen viselője számára, kiemelje szépségét. A modern gazdaságban egyre nagyobb hangsúly kap az innováció, remélem, egyedülálló ötletem kedvező fogadtatásban fog részesülni és elő fogja segíteni cégem gyorsabb növekedését. A progresszív technológiai fejlődés tette lehetővé, hogy az általam terveztetett ruhatervezőprogram segítségével vásárlóim tableteken a felkínált elemekből összeállíthassák azt a minden egyedi igényüket kielégítő kreációt, mely alkati sajátosságaik és egyéb elképzeléseik alapján készül el. A jövő fogja eldönteni, hogy ez az innovatív megoldás, valamint a dinamikus növekedési potenciál cégemet a start-up sikertörténetei közé fogja-e emelni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kasza Lajos
Belső
Mesteroktató; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: árpolitika, cégalapítás, divat, marketingterv, startup, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 07. 09:20
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 07. 09:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet