Panaszmenedzsment a Starbucks kávézólánc egy budapesti egységében

Buda Blanka (2022) Panaszmenedzsment a Starbucks kávézólánc egy budapesti egységében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Buda Blanka Záródolgozat.pdf] PDF
Buda Blanka Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 10..

Download (701kB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (265kB)
[thumbnail of Kutatás.pdf] PDF
Kutatás.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 10..

Download (29kB)
[thumbnail of Eredetiségi nyilatkozat.pdf] PDF
Eredetiségi nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 10..

Download (294kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom témaválasztásakor a Panasszituáció kezelése témára esett a választásom, amelyet a Starbucks kávézóban töltött gyakorlatom alatt szerzett tapasztalataim és tudásom alapján fogom elkészíteni. Olyan témát szerettem volna választani amely nem csak közel áll hozzám, tapasztalatból tudok beszélni róla. Mikor középiskolás voltam volt szerencsém külföldön egy kávézóban dolgozni, és nagyon beleszerettem kint a vendéglátásban, ezért is döntöttem úgy, hogy egyetemen a vendéglátást szeretném tanulni és iskola mellett pedig egy kávézóban dolgozni. Így kerültem a Starbuckshoz. Szerettem volna egy pörgős, lendületes és rugalmas csapat részese lenni, és a lehető legjobban beleásni magam a szakmába a legtöbb tudást elsajátítva. Ezt olya annyira sikerült elérnem, hogy az üzletvezetőm kérésére meg is kezdtem az idei évben a műszakvezetői trainingem, amit sikeresen be is fejeztem, így nem csak a kávé világában, de egy üzlet vezetésében, műszak felépítésében illetve magába a bizniszbe is belátást szereztem. A panasz kezelésre már barista koromban is nagy hangsúlyt fektettek. Fontos volt, hogy a kisebb gondokra már akkor tudjak reagálni. Azonban amikor elkezdtem a műszakvezetői tréningem még több hangsúlyt kapott. Itt már a komolyabb gondokkal is tudnunk kell foglalkozni. Azért is esett erre a témára a választásom, mert rengeteget tanultam erről az utóbbi időben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Karakasné Morvay Klára
Belső
főiskolai docens; Vendéglátás Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: alapelvek, Budapest, interjú, kérdőív, menedzserképzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 07. 09:20
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 07. 09:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet