Analysis of Hungarian youngsters' fast fashion shopping habits

Tóth Orsolya (2022) Analysis of Hungarian youngsters' fast fashion shopping habits. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Analysis of Hungarian youngsters fast fashion shopping habits.pdf] PDF
Analysis of Hungarian youngsters fast fashion shopping habits.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap angol BELSŐ_Tóth_Orsolya_KA.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap angol BELSŐ_Tóth_Orsolya_KA.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (199kB)
[thumbnail of Tóth Orsolya_bírálat.pdf] PDF
Tóth Orsolya_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (227kB)

Absztrakt (kivonat)

The study's primary objective is to explore young Hungarians' fast fashion shopping habits. To have a deeper comprehension, I also conducted secondary and primary research. The secondary research focuses mostly on their general shopping behavior and the explanation of quick fashion. In the primary research, I used a questionnaire to conduct a more in-depth investigation of the respondents' fast fashion shopping behaviors. In addition, it will be discussed how important sustainability is to these fast fashion companies when it comes to the shopping habits of the younger generation. With the use of secondary and primary research, I shall respond to several crucial research issues.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21st Century, business marketing, Consumer behavior, fashion, youngsters
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:42
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet