Tóth Orsolya (2022) Analysis of Hungarian youngsters' fast fashion shopping habits. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Analysis of Hungarian youngsters fast fashion shopping habits.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap angol BELSŐ_Tóth_Orsolya_KA.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (199kB) |
|
PDF
Tóth Orsolya_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (227kB) |
Absztrakt (kivonat)
The study's primary objective is to explore young Hungarians' fast fashion shopping habits. To have a deeper comprehension, I also conducted secondary and primary research. The secondary research focuses mostly on their general shopping behavior and the explanation of quick fashion. In the primary research, I used a questionnaire to conduct a more in-depth investigation of the respondents' fast fashion shopping behaviors. In addition, it will be discussed how important sustainability is to these fast fashion companies when it comes to the shopping habits of the younger generation. With the use of secondary and primary research, I shall respond to several crucial research issues.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21st Century, business marketing, Consumer behavior, fashion, youngsters |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:42 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:42 |
Actions (login required)
Tétel nézet |