Csillagh Borbála Anna (2022) Egy innovatív labordiagnosztikai eszköz piaci bevezetése Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_FSH4EV.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Csillagh Borbála konzulensi bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (88kB) |
|
PDF
Csillagh Borbála Szakdolgozat értékelő.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (304kB) |
Absztrakt (kivonat)
Csillagh Borbála Anna vagyok a BGE Kereskedelem és Marketing szakos tanulója. Munkaviszonyomat 2022. februárjában kezdtem meg a Hear&Go Kft.-nél. A Hear&Go Kft. hallókészülék implantátumok forgalmazásával foglalkozik, azonban tevékenységét bővíteni szerették volna, így lett a Bloom Diagnostics hivatalos disztribútor partnere. A Bloom Diagnostics egy svájci székhellyel rendelkező start-up vállalat, amelynek szoftvere és hardvere a felhőalapú számítástechnika, a fejlett biotechnológia és a tudományos kutatás kombinációjának segítségével számos orvosi állapotot képes azonosítani. A cégnél értékesítési munkatársi pozíciót töltök be, azonban munkám során részt vettem a vállalkozás teljes felépítésében. Beleláttam a stratégia teljes megálmodásába, az engedélyek megszerzésébe, a kampányok véghezvitelébe és minden egyéb olyan tevékenységbe, amely a vállalkozást építette.A Bloom System piaci bevezetése már több európai országban megtörtént, azonban a hazai piacra lépésének jelenleg még a küszöbén állunk. Egy új termék piaci bevezetését számos aspektusban lehet, sőt szükséges mélyrehatóan előzetesen elemezni annak érdekében, hogy az ne legyen ráfizetéses, valamint, hogy a vállalat stratégiai céljai is megvalósuljanak. Meglátásom szerint egy olyan termék esetében, mint amilyen Bloom System, a legfontosabb kérdés annak megválaszolása, hogy egyáltalán a hazai lakosság körében meglenne-e a szükséges fogyasztói érdeklődés egy ilyen egészségügyi termék iránt. Az érdeklődés mellett szükséges arra is választ találni, hogy az új termék milyen makrokörnyezetben valósulna meg napjaink Magyarországán.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | célcsoportképzés, egészségügy, marketing, piaci bevezetés, piackutatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:42 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:42 |
Actions (login required)
Tétel nézet |