Brand váltás eszközei és hatása a Crowne Plaza Budapest példáján keresztül

Kiss-Simon Klaudia (2022) Brand váltás eszközei és hatása a Crowne Plaza Budapest példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kiss-Simon Klaudia szakdolgozat UA7USP.pdf] PDF
Kiss-Simon Klaudia szakdolgozat UA7USP.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Szeptember 29..

Download (1MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem kitöltött.pdf] PDF
Titkosítási kérelem kitöltött.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (704kB)
[thumbnail of Kiss-Simon_Klaudia_opponens_Jávorka_Zsombor.pdf] PDF
Kiss-Simon_Klaudia_opponens_Jávorka_Zsombor.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (58kB)
[thumbnail of Kiss-Simon Klaudia-konzulens_Oláh Péter Károly.pdf] PDF
Kiss-Simon Klaudia-konzulens_Oláh Péter Károly.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (297kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom egy olyan változásról írtam, amit személyesen is átéltem. A 20 évig üzemelő Hilton Budapest City-ből, hosszas tárgyalások után Crowne Plaza Budapest lett. Egy üzemeltető váltás nagyon sok feladattal és változással jár. Első sorban kihívást jelent az elköteleződés egy új márka felé (ebben az esetben egy konkurencia márka felé), másrészt pedig nagyon sok tanulással is jár. A legnehezebb feladat egyértelműen az, hogy az utazóközönség, a helyiek és a külföldiek is értesüljenek arról, hogy egy új cég üzemelteti már az épületet és el kell érni azt, hogy érdekelje is őket, milyen lehet. Ahhoz, hogy egyáltalán eljusson az emberekhez a hír, és a jó célcsoporthoz jusson el, számtalan eszköz áll rendelkezésünkre. Dolgozatomban ezeket a marketing és kommunikációs eszközöket mutattam be, általánosságban és a Crowne Plaza Budapest népszerűsítésére használtakat specifikusan, amelyekkel elérték, hogy egy ismert, magas foglaltsággal üzemelő szállodaként működjön tovább.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Hilton, IHG, márka, nyitás, szálloda
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:42
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet