Asztalos Anna Eszter (2022) A technológiai fejlődés és a közösségi média hatása az Y és a Z generáció fogyasztói magatartására a turizmusban. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (989kB) |
|
PDF
eredetiségi.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (160kB) |
|
PDF
Asztalos Anna_konzulens_Asztalos Réka bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (2MB) |
|
PDF
Asztalos Anna_konzulensi_Formádi.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (307kB) |
Abstract
A turizmus folyamatos változásának és dinamikus fejlődésének egyik legjelentősebb kiváltó oka a technológiai fejlődés. Az internet, a közösségi média, a mesterséges intelligencia megjelenésével az utazási szokások és a fogyasztói magatartás az elmúlt években teljes mértékben átalakult, és még további jelentős változások előtt áll. Kutatásom célja elsősorban bemutatni a jelenleg rendelkezésre álló információk és tanulmányok segítségével azt, hogy a technológiai fejlődés milyen hatással van a fogyasztók magatartására a turizmusban – a negatív és a pozitív aspektusokat egyaránt szeretném kiemelni. A kutatás jelentős részében a közösségi média témakörét fogom vizsgálni, ugyanis véleményem szerint ma már legnagyobb befolyással a közösségi felületek vannak az utazási döntésre. A kutatás célcsoportja az Y és a Z generációk.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | 21. század, digitális technológia, közösségi média, turizmus, Y generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2023. Aug. 03. 16:42 |
Last Modified: | 2023. Aug. 03. 16:42 |
Actions (login required)
View Item |